Vanaf dag één een succes

LOFT Hilvarenbeek – Nieuwe huisstijl voor trendliefhebbers

LOFT staat voor Love For Trends. Dat is ook écht wat je direct terugziet in deze winkel in Hilvarenbeek. Bovendien zijn klanten daar geen koning. Nee, het zijn echte vrienden. Je wordt dus meteen in een warm bad gelegd. Kopje koffie? Koekje erbij?

Wat was de vraag?

Nieuwe huisstijl

LOFT Hilvarenbeek vroeg ons de interieurelementen vorm te geven aan de hand van een compleet nieuwe huisstijl.

De stappen die we namen

  • Stap 1

    Visuele identiteit

    We creëerden een nieuwe visuele identiteit; met een stoere huisstijl en een uniek logo.

  • Stap 2

    Nieuwe website

    Dit voerden we door in een nieuwe website.

  • Stap 3

    Drukwerk

    Ook bedrukten we shoppers en peesdoeken voor de winkel.

  • Stap 4

    Adverteren

    Om nog meer naamsbekendheid te creëren, plaatsten we advertenties in de krant.

Het succes

  • De winkel was vanaf dag één een succes. De hele regio is onwijs enthousiast.
  • Regelmatig worden er evenementen georganiseerd waar diverse BN’ers op af komen.
  • De unieke huisstijl is al jarenlang zowel on- als offline zichtbaar. Een echte eyecatcher en een herkenningspunt voor velen.
plant tak afbeelding

Jouw conversie verhogen?

Plan je gratis inspiratiesessie in

Warrior

Mascotte

warrior-mascotte

Ontdek de talloze mogelijkheden

Bekijk onze andere samenwerkingen