DongenIce – 70.000 jaarlijkse bezoekers

DongenIce is een jaarlijks evenement dat 3 weken lang plaatsneemt op het Wilhelminaplein in Dongen. Zo’n 70.000 bezoekers komen hier jaarlijks op af.

Wat was de vraag?

Een nieuwe visuele identiteit

DongenIce kwam jaren geleden naar ons met de vraag of we alle marketinguitingen op ons konden nemen, in samenwerking met een vaste groep marketingspecialisten.

Bezoekers bereiken

Vooral in de maanden vóór de start van het evenement, zijn wij dus druk bezig met het aantrekken van bezoekers.

De stappen die we namen

  • Stap 1

    Huisstijl

    We maakten het logo en de huisstijl voor DongenIce.

  • Stap 2

    Website

    Dit voerden we door in de website.

  • Stap 3

    Designs

    We maakten de designs voor zowel online als offline gebruik.

  • Stap 4

    Drukwerk

    We zorgden ervoor dat de folder (de sponsorbrochure) werd gemaakt en gedrukt. Bij de coverfoto van deze folder zijn we altijd betrokken.

  • Stap 5

    Social Media Campagnes

    Social media werd ingezet om zo veel mogelijk bezoekers te informeren en aan te trekken.

Het succes

  • Bezoekers weten jaarlijks waar ze aan toe zijn door duidelijke offline én online communicatie.
  • Door winterse sfeerbeelden en goed ingestoken teksten, hebben de bewoners in regio Dongen in de zomer al zin in dit gezellige evenement!
plant tak afbeelding

Jouw conversie verhogen?

Plan je gratis inspiratiesessie in

Wesley

Developer

wesley-over-ons

Ontdek de talloze mogelijkheden

Bekijk onze andere samenwerkingen