EEN FRISSE BLIK OP DONGENICE

Sinds het tienjarig bestaan van DongenIce is The Sequel aangesteld als communicatiepartner. We verzorgen alle offline en online reclame voor dit evenement. Een nieuwe pay-off  “D’Ice to meet you” en een frisse uitstraling hebben gezorgd dat het merk lokaal wereldberoemd is geworden.

HET VERHAAL VAN DONGENICE

DongenIce is een evenement dat groot Dongen wekenlang bezighoudt. Om het complete verhaal te vertellen en zo veel mogelijk mensen bij het event te betrekken laten we geen middel onbenut. D’Ice magazine wordt in een oplage van 12.500 verspreid. Facebook, Twitter en Instagram worden ingezet als social media kanalen en daarnaast wordt er veel aan outdoor reclame en advertising gedaan. Zo brengen we verschillende programmaonderdelen bij de verschillende doelgroepen onder de aandacht.

dongenice website_door_the_sequel_V2

WEBSITE ALS KLOPPEND HART

Centraal in de communicatie staat een website die verandert naarmate het evenement vordert. Bezoekers en relaties kunnen hier dagelijks terecht voor het actuele programma, sfeerbeelden of het boeken van een arrangement. Dankzij de samenwerking met vrijwilligers en lokale ondernemers is DongenIce een evenement waar iedereen elkaar ontmoet. Alle communicatie rondom het evenement is daar ook op gericht.

Ben Jij Een Onderdeel Van Een Evenement En Ben Je Opzoek Naar Een Nieuw En Pakkend Identiteit?

DELEN IS OK