Luxoket – 60 nieuwe offerteaanvragen p/jaar

Luxoket – Nieuwe merkidentiteit voor parketvloerenspecialist

Luxoket is specialist in parketvloeren. Wij kregen de vraag of we een mooie nieuwe huisstijl konden ontwerpen die paste bij de missie van het bedrijf; perfectie, passie en kunde. Hier zijn we met veel plezier mee gestart en we hebben daarbij het logo ook een makeover gegeven.

luxoket visgraat vloer

Wat was de vraag?

Nieuwe identiteit

Luxoket kwam naar ons met de vraag of we een professionelere identiteit konden neerzetten. Hierdoor sluit de merk identiteit perfect aan op de visuele uitingen. Daarom hebben we een compleet nieuwe brandingstrategie uitgewerkt.

 

De stappen die we namen

    luxoket visgraat vloer
  • Stap 1

    Back to basic

    We gingen even back to basic.

    Hoe maakt Luxoket alles eigenlijk?

  • luxoket visgraat vloer
  • Stap 2

    Nieuwe huisstijl

    Op basis van onze opgedane kennis, maakten we een volledig nieuwe huisstijl.

    De maatwerk visgraatvloeren waren hiervoor het uitgangspunt.

  • luxoket parketvloeren
  • Stap 3

    Passende statements

    De slogan ‘next level parket’ sluit beter aan bij dit moderne bedrijf, dat ook next level vloeren legt.

  • luxoket parketvloeren
  • Stap 4

    Het verhaal

    Door een uitgekiende merkstrategie sluiten de merkwaarden beter aan bij het assortiment en is het merk herkenbaar voor klanten. Wist je trouwens dat Luxoket een Meester Parketteur is? Dit is een bijzondere titel binnen de vloerenbranhche, en de hoogste graad van vakbekwaamheid op het gebied van houten vloeren. Dit zie je ook terug op de website en in overige communicatie-uitingen.

  • Stap 5

    Professionele fotoshoot

    We zetten een professionele fotograaf in voor het maken van projectfoto’s.

  • Stap 6

    New website

    We maakten de website. Deze is informatief, maar wordt ook gebruikt als catalogus. We laten dus meteen zien wat het bedrijf zo bijzonder maakt.

  • Stap 7

    Offerte aanvraag vereenvoudigen

    Daarnaast hebben we de website conversieverhogend ingericht zodat steeds meer bezoekers de weg naar de winkel weten te vinden!

  • Stap 8

    Herkenbaarheid

    We lieten de wagens wrappen, nieuwe kleding maken en verzorgden allerlei drukwerk. Dit alles met de splinternieuwe huisstijl.

  • Stap 9

    Social media

    Ook via socialmediakanalen, zoals Pinterest en Facebook laten we Luxoket zien.

Het succes

  • Nieuwe visuele merkidentiteit en website.
  • Nieuw logo dat past bij het productassortiment en de merkidentiteit van Luxoket.
  • Online en offline communicatie-uitingen sluiten aan bij de merkstrategie en potentiële klanten worden geïnformeerd over het productassortiment van Luxoket.

9.553

bezoekers via Google Ads binnen een jaar

60

offerteaanvragen in 1 jaar

plant tak afbeelding

Jouw conversie verhogen?

Plan je gratis inspiratiesessie in

Philleke

Officemanager

philleke-over-ons

Ontdek de talloze mogelijkheden

Bekijk onze andere samenwerkingen