Cambreur College
Binnen 2 maanden bereikten we 40.000 mensen
Of we een plan konden maken om effectief nieuwe leerlingen te bereiken? Met deze vraag zijn we enthousiast aan de slag gegaan. Voor het Cambreur College maakten we een nieuw logo, huisstijl, drukwerk en online communicatie-uitingen. Hier bereikten we binnen twee maanden 40.000 mensen mee.
Wat was de vraag?
VR-experience
Al een aantal jaar zijn we actief voor het Cambreur College. We focusten ons toentertijd voornamelijk op het vormgeven van stands (met Virtual Reality-experience), waar basisschoolleerlingen een goede indruk kregen van de school.
Nieuwe identiteit
Het oude schoolpand werd gesloopt en het nieuwe werd gebouwd. Wij ontvingen toen de vraag of we mee konden denken over een nieuwe identiteit. Een mooie uitdaging waar we graag mee aan de slag gingen!
De stappen die we namen
Het succes
- Een nieuwe visuele identiteit voerden we door in alles – zowel online als offline.
- We spraken niet zozeer meer de ouders aan, maar de leerling zelf. Daar draait het om.
De doelgroep
- De middelbare school is waar je komt als kind, en weggaat als jongvolwassene. We laten daarom niet alleen zien wat je in de lessen allemaal leert, maar ook de leuke dingen daaromheen. Echt gericht op de 12/13-jarige, die op basis hiervan ook zijn of haar keuze maakt voor een middelbare school.
Social Campagne
40K bereikte personen
Social Campagne
200K video weergaven
Sven
SEA-Specialist