Abysk merkpositionering en nieuwe webshop
ABYSK is een uniek en prachtig merk dat actief is in de schoonheidsindustrie. De eigenaresse schakelde The Sequel in om het hele merkconcept uit te werken en op de markt te zetten.
De opdracht
Van idee naar merk
Toen ABYSK alleen nog maar een idee was, kwam The Sequel in beeld. Het idee was om 100% plantaardige schoonheidsproducten met Abessijnse olie te produceren. Onze opdracht was om een volledige merkpositionering neer te zetten en om een webshop te ontwerpen. Een ontzettend leuke uitdaging waar we graag mee aan de slag zijn gegaan!
Naar de tekentafel!
Wat wil de doelgroep zien en waardoor gaan zij deze vegan producten kopen? Wat is belangrijk voor de doelgroep? En hoe zetten we dit merk in de markt? Al deze ideeën hebben we onder elkaar gezet en daarna begon het echte ontwerpproces.
Naar de tekentafel dus!
De stappen die we namen
Het Succes
- Een sterke merkstrategie, van A tot Z uitgewerkt.
- Een aantrekkelijke visuele identiteit, zowel online als offline zichtbaar.
- SEO en SEA worden beide ingezet om nieuwe klanten aan te trekken.
- ABYSK is een onderscheidend merk in de schoonheidsindustrie. Het is namelijk vegan, 100% plantaardig en duurzaam. Dit noemen we ook wel ‘clean beauty’.
Arne
Full stack developer