GEEN KLERENMERK MAAR EEN FASHION BRAND

De naam Loft is afgeleid van Love For Trends. De winkel opende haar deuren in het centrum van Hilvarenbeek. Maar hoe onderscheid je een nieuwe modezaak van het bestaande aanbod. En ga je bovendien de concurrentie aan met online fashionreuzen?

EEN EIGEN GEZICHT

De look & feel die we aan Loft hebben gegeven is als mode zelf: verrassend en prikkelend. Met opvallende beelden, een strak logo en brutale thema’s met een scherp randje zorgen we dat niemand om Loft heen kan. De stijl van het nieuwe merk Loft is net zo gevarieerd als het aanbod van de winkel.

MEERWAARDE BIEDEN MET KLANTENBINDING

Op basis van je assortiment kun je als lokale fashionwinkel nog maar moeilijk opboksen tegen internetreuzen. Dus zet Loft vol in op klantenbinding. Speciale events die met advertising en social media onder de aandacht gebracht worden, trekken klanten om allerlei redenen de winkel in. Behalve de sale of de nieuwe collectie zijn er Ladies en gent’s nights, fashion shows in Hilvarenbeek en nog veel meer. Loft is geen winkel met kleren maar een merk met beleving.

Ben Jij Ook Op Zoek Naar Een Identiteit
Voor Jouw Bedrijf?

DELEN IS OK